Gott Nytt År!

Då var det nyårsafton, ska bli trevligt.. Vi blir ett litet gäng som ska vara här på middag och ha det nice.. Kl: 17 blir det göteborgsfyrverkerierna, vi ha införskaffat fina hörselkopor till William så får vi se hur det funkar.. Det är bara att hålla tummarna det värsta som händer är att vi får gå hem å det är ju inte så fel det heller, då ha man testat i alla fall.. Vad har ni för Nyårslöfte?




Jag vet inte vad jag ska ha, sluta äta godis vore bra, även börja träna och äta brättre, gå ner i vikt, det vanliga snacket men det är så svårt att hålla så inte iår.. Mitt löfte blir nog att ta hand om mig själv så jag mår bättre och kan vara en helt grym mamma till William och sambo/flickvänn till Jimmy..

Nu ska jag möblera om lite här hemma så vi får plats, hela dagen kommer bestå av lite småpul..
Hoppas ni får en kanon dag,

Gott Nytt År på Er!!
kram kram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0