Falsk krupp

Inatt har vi invigt Sundsvalls sjukhus och William har fått diagnosen falsk krupp.. Så det har inte varit någon rolig natt, mycket vankande och orolig sömn.. Sedan så har han börjar spy också ¨å det är allt på en gång.. Han hostar och har svårt att andas sedan kan man inte ge honom för mycket mat för det kommer upp lika fort.. Så han e lite små hungrig men just nu är allt bra.. Vi ska gå mycket ute idag för kyla ska visst vara bra så det blir en härlig långpromenad.. Idag är det inga måsten i alla fall så det är skönt, imån är begravningen så vi hoppas på ite sömn inatt.. Nu är det frukost som gäller, ha det gott!

kramkram


Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Gud va jobbigt.

Hoppas han mår bättre lillkillen!



Kram

2009-12-10 @ 10:16:59
Postat av: Pem

Jag missade ditt samtal för jag hade glömt mobilen hemma! De tetiga e ju bara att jag inte ens märkt de på hela natten utan först på morronen när jag sklle ringa hem å väcka töserna! Hahahahaha

Hoppas de e bättre med Ville å att dagen blir fin för er!

Kram till er allihopa.....hälsa till Ankie från mig!

2009-12-11 @ 08:22:27
URL: http://metrobloggen.se/pem26
Postat av: Ida

Stackars liten, hoppas han kryar på sig fort.

2009-12-11 @ 18:42:25
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0