Brödbak

Idag har jag gett mig utt på nya vatten med brödbak.. Vörtbröd och bondbröd, ska bli gott men det gäst4e inte som jag ville.. Men man lär sig så länge man lever, det blir fin fint.. Vi var en sväng på öppna förskolan men det var bara vi där så vi pratade lte sedan gick vi på promenad, härligt i solsken och kyla, -6gader men blåsigt å ingen snö tyvärr..


Visst e han söt? Min Älsklings grabb

Det var kallt ute


Han älskar sin hoppgunga, den e Ur kul!


Vår hustomte som håller koll på läget så här i jule tider..

Nu ska jag fixa middag, stekt falukorv å potatismos, Mums!

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Charlotte

Åh vad härligt med nybakat bröd. De ska ju vara kompakta bröd så det gör nog inte så mycket med jäsningen,,ha en underbar jul ni gulliga familj.kramar

2009-12-17 @ 17:10:44

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0