4:de advent

Jag har ingen jul kännsla alls, men men så är det la.. Kanske blir mer av det nästa år när det är lite mer med William.. Julen är trotts allt för barn, just nu sotter han i mitt knä och försöker äta upp mina fingrar.. Min dator där jag har allt bilder från Liseberg igår är inte överrens med meg så dom får vänta men det var fint.. Dom måste tjäna så mycket pengar, helt sannslöst.. Köpte fudge, MUMS! ruskigt gott verkligen.. Jag har fått  i uppdrag till julafton att göra lite julgodis, det blir ingen fudge kanske men annat mumsigt.. Vi ska snart iväg och handla, bla. julskinka, det är dags att få lite stämning.. Vörtbrödet jag gjorde var bara att kasta, inge vidare får försöka nästa år igen..

Nu ska vi fixa lite middag innan vi sla iväg och handla..
Vad har ni gjort den 4:de advent som denna?

Kram kram


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0