Ozzy

Idag så var jag uppe med tuppen och åkte iväg för att träffa Ozzy.. Självklart så regnar det som det alltid gör när jag ska dit av någon anledning.. Nu där emot lyser solen, så typiskt HAHA Jag hade med kameran och så men kom jag ihåg att ta en bild? Nope, jag blir så ledsen på mig själv.. Men han mår fin fint och trivs kanoners där ute i skogen.. Själv så kan jag inte alls gå mycket utan att få ont så jag har verkligen haft tur som hittat en sådan toppen familj som kan hjälpa både mig och se till att Ozzy mår bra och får det han behöver och lite till..



Nu ska jag vila lite och sedan iväg och handla, innan jag ska hämta Älsklingen från jobbet.. det blir pasta Carbonara till middag, mumms!

kramkram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0