Vaken hela dagen


Vi har en riktig going till katt!

Även till bäbis!

Idag har vi städat hela dagen, det går sakta men säkert.. Vad gör man inte för att flytta, det knepiga har varit att William varit vaken hela dagen.. Inte för att han skrikit så mycket men man kan inte bara konstentrera sig på att städa.. Nu har han dock somnar nöjt i mina armar.. Jimmy´s föräldrar har4 varit här och hjälpt oss, kanon bra.. Jimmy´s mamma var en ängel och tog fönstrerna, hur skönt som hälst att slippa det.. Men nu när gossen somnat så ska jag fortsätta med köket..

Tack för all hjälp som vi fått imån är det sista rycket!

kram kram


Lätta på hjärtat
Postat av: Emma

Hej!

Lite sent svar men ändå ett svar :)

Vad kommer du att hitta på imorron då? Måndag alltså.

Jag vill också meddela att mitt första videoblogg inlägg finns nu uppe. Visseligen är det ingen film på mig men ändå jätte rolig film klipp! Kolla gärna in den! Jag själv dör av skratt när jag ser den.



Puss!

2009-08-30 @ 23:33:57
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0