Vaknade av att Pyret rörde sig

Så det är lika bra att gå upp, ganska lagom faktiskt.. Solen skiner så jag ska bara ta mig en duch sedan så ska jag å Ozzy ut.. Dom ringde idag ang. lägenhet med i ett nybyggt område utanför Kärra.. Det hade gjort att jag fått gångavstång från jobbet och Jimmy hade fått någon km mer att köra.. Hade varit kanon men men bara att släppa det tyvärr för våran ekonomi tycker inte att vi ska flytta.. Ev. till en anna lägenhet här som inte är så mycket dyrare, man får tänka på framtiden så man har råd..

Nä, nu kallar solen!



Kramkram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

hahaha, ja visst hade det vart härligt med pengar men tyvärr var det ingen vinst haha. Vad ar det för lägenhet? :D va den för dyr?

2009-04-02 @ 16:57:30
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, ja men det var så seriöst skrivet. Jag gick verkligen från skraj till sur till asförbannad till gapskrattande på mindre än 2 min haha

2009-04-03 @ 19:16:27
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0