Solig dag vid havet

Igår när solen sken så passade vi på att åka ner och se hur det gick för mamma och pappa med båten, fika lite och kolla in hamnen.. Så skön dag, det finn verkligen inget bättre än när solen lyser, idag lyser den tyvärr med sin frånvaro så vi får väll se vad det blir att göra idag..


   


   

Nu får vi se vad dagen har att bjuda på
kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

haha ja, jag blev superglad, hade inte en tanke på en ny mobil (eller jo jag hade en massa tankar om det men ogenomförbara hahaha). Du får självklart min mobil om du vill, men kan tänka mig att den är låst till 3, men ja kan kolla upp det om du vill. Det är en riktig skittelefon, men det funkar ju att ringa (typ det enda jag inte använder haha, använder ju 99% sms) och det är ju iaf bättre än inget..



2009-04-06 @ 10:37:11
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0