Gött e d!



   

Idag har varit ännu en kanondag! Solen har lyst på oss och vi har varit ute och haft det gott, samtidigt har jag hunnit städa och flytta om lite.. Elin och hennes kille har även hunnt med en fika samt så bytte vi tv, hon fick min stora och jag hennes lilla, perfekt! Vi har inte så stor plats i sovrummet så det känns väldigt skönt att ha en i mer rätt storlek fram tills vi har råd med en liten platt-tv..

Nu är Lina och Eddie påväg hit och ska äta middag, jag bjuder på tackopaj och sallad.. Luktar mumsigt värre, känner hur hungrig jag är.. Ibland känner man inte det fören det står mat på bordet HAHA

Kramkram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0