Solen ångade sig och det blev molnigt

Jag blev väckt tre gånger innan jag skulle gå upp imorse, det är lite tröttsamt..  Först ringer mitt extraarbete dom undrade klart om jag kunde jobba men det kunde jag tyvärr inte, sedan en försäljare och efter det så ringde en kompis så då var det bara att gå upp.. Men nu har jag å ozzy varit å hämtat biljetterna till Mamm Mia, det ska bli jätte kul.. Skönt å ha det gjort, nu är det inge uppbokat fören Jimmy kommer vig 20, då ska vi ära svampsoppa å svampmacka.. Det blir inte dumt, egenplockat är alltid bäst.. Vi ska nog åka iväg nästa vecka med och plocka lite mera, det fanns nämligen många små så dom borde ha växt till sig tills dess..

     
Jag får inte nog av att fota dom

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0