Opps...

Hela dagen bara försvann, den gick så fort..Väcktes vid 12 tiden och fick reda på att mitt besök var på väg, jätte kul.. Jag menar jätte kul för jag har inte träffat henne på hur länge som hälst.. Alltid trevligt att uppdateras lite :D Sedan va min bror å hans tjej på besök å kollade lägenheten om dom är intressedrade, för jag ska säga upp den nu i veckan..

Det var även helt fantastiskt väder, så skönt.. Man saknar sommaren då det kunnde vara så här lite oftare det blir så mörkt så fort nu mera.. Imån ska jag iväg upp i skogen till mamma å pappa å kolla om svampen vi lämnade kvar förra veckan har växt till sig, Sov gott!

Kram Kram på Er

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0