Hur funkar det?

Tittade precis på Philip å Fredrik, hur kan dom vinna? Helt sannslöst, tre veckor i rad, jag får inte ihop det men det är väl bara för att dom kompleterar varandra så bra.. Har olika speialområden men det börjar nästan bli pinsamt när dessa "nördar" piska skiten ur dessa knuttar, hahaha Ett roligt proram, en rolig program idé, jag hoppas verkligen att någon som är värdig pengarna vinner..

Ska ut en sväng med hunden nu innan man ska lägga sig men jag vill inte lägga mig... Saknar min älskling så mycket, vill bara bo under samma tak så i kan ses lite mer.. Som tur så har vi haft större dele av dagen ihop idag, jag lagade strömming, potatismos å spenat.. Grymt gott! Appro på något nnom hyffsat samma ämne så är kladdkaka med ater eight helt ljuvligt gott, man gör en kladdkake smet å häller ett lager i en form sedan lägger man ett lager med after eight å sedan resten av smeten, mums! Dags att sätta igång å baka...


Saga å Tusse myser


Den fantastiska utsikten från ramberget


Ozzy badar i fontänen


Jag står i köket


Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0