Mitt i natten

Ja då sitter man här igen mitt i natten å ska jobba.. Det är gnska skönt, trivs jätte bra på jobbet, det är väldigt blandat, ingen natt är den andre lik.. Jag har även bra jobb kamrater över lag man kan inte älska alla men det känns ändå som en bra blandning.. Det jag har lite svårt för är när man umgås med vissa männsikor, en viss personlighet det är olika för alla men i vissa människors närhet så blir allt jag tycker å säger så jädrans dumt.. Dom får det alltid till att låta som att jag är så dum i huvudet rent ut sagt, jag blir nedtryckt så totalt även om det inte är deras mening kanske så skär det sig alltid.. Deras komentarer deras blickar när man pratar å sättet att alltid ifråga sätta.. Hur man ä försöker så blir det alltid fel, det går inte att tycka rätt, det är jobbigt.. Men det är tur att vi alla är olika, hade varit jobbigt annars.. 

Saga är verkligen helt spritt språngande galen, hon har verligen lärt sig klättra på staketet på balkongen, jag har en klätterväxt som är väldigt rlig att leka med.. även helt livsfarligt, tänk om staketet börjer sig utåt, hjälp! blir så nervös när jag ser henne, blir skönt å flytta till Jimmy för han har inglasad balkong, hahaha så där kan hon försöka och hittar vi något gemensamt så köper vi ntt å klär in hela ända upp till taket så att det inte händer något.. Hon är så nyfiken å bara måste busa.. Hon är inge vidare kelig men det ändras nog när hon blir lite äldre och steliserad hoppas vi..


Hon är galen

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

haha jag känner igen det där med att man känner sig dum i huvet hos vissa. tänk dig att du hör fel på 2 ord av 3 också.:P då kan man känna sig riktigt dum i huvet

2008-09-23 @ 10:16:46
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0