Kära vänner..

Idag har jag sovit hur gött som helst, det är skönt att göra det ibland.. Det behövs, man får passa på när man är hundfri, fast jag är lika trött ändå.. Mamma å Pappa var hemma en sväng å lämnade fisk, jag har köpt 4kg "plattfisk" för 100kr/kg, det ska bli jättegott, imån bli det fisk på middags menyn.. Dom hade inte träffa Saga innan, hon är godkänd.. Hon är så go å mysig, det är så skönt att se dom ihopp, kul att dom trivs..

Är helpeppad inför att sluta med sötsaker imån med, nu jä-lar så ska det funka.. Kilorna skall bort, en av mina bästa kompisar har gått ned jätte mycket i vikt, hon var snygg innan men nu ser hon hur snygg ut som hälst.. Kan hon så kan jag, hon är min inspirationskälla.. Heja mig!

Kram kram på er!

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0