Grymt bra!

Jag var självklart sen bara för jag tog ett glas vin å bloggade innan jag åkte, typiskt mig, tidsoptimist.. Men vi blev bara 15min försenade pga. min snälla pojkvänn som betalade taxi, tack Älskling! Mamma Mia var helt grymt bra, hela gånget tyckte det och det var en riktigt lyckad kväll.. Efteråt så så åkte vi och biljardade lite, tyvärr så vann Niklas och Malin för många gånger men vi vann 2omgångar, en över Malin och Eddie å en över Lina å Eddie så det är la Niklas som har något speciellt ;) Det var kul!

            

Nu ska vi fixa till oss lite för att åka till Ozzy´s uppfödare, känner mig helt död men vad gör man inte, brukar vakna till efter en duch och morgonpromenixen..

Hej Hej på en stund!

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

jag var ju inte med haha... bara.. provade:P

2008-09-20 @ 10:35:35
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0