Allt på en gång..

Sitter på jobbet å har det just nu ganska lugnt för visst är det härligt när allt händer på en gång? Det kan vara hur lugnt som hällst å inget som händer å så helt plötsligt så är det någon som larmar å då kommer alla andra på samma tanke: -Om jag inte skulle larma, jag behöver nog hjälp.. Då är cirkusen igång, men det är ju det som är det som är det roliga med det här jobbet när det händer lite och man får använda sina grå.. Men det är oftast så i vardagen med tycker jag.. En vecka har man inget alls att göra, sedan så händar allt på samma gång nästa vecka, att det inte kan spida ut sig?

Det har varit skönt med hundvakt idag men nu saknar man honom.. Ska bli skönt att få hem honom imån, så det blir lite ordning på torpet för idag hände det inte många knop.. Skönt ibland i och för sig... Gick upp 2 timmar innan jag skulle till jobbet förflyttade mig till soffan å gluttade på top model och kände, gu vad skönt att vara jag  :D

Tusse å Saga har nu blivit bästisar, har höll på att tvätta henne idag, så söta.. Hon fick inte gå fören han var färdig  hahaha 



Kram Kram 

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0