Midnatt råder tyst det är i...

Idag var det kallt ute, hurra burra.. Sista natten den här veckan nu, skönt å vara ledig helgen å ha lite tid med Jimmy, vi hade en kanon eftermidag idag.. han kom hem från jobbet vid halv fyra, vi gjorde middag, det blidde falukorv å makaroner.. Snabbt, lätt å gott, sedan gick jag ut en lång promenx med Ozzy, trodde jag skulle dö av träningsverk i låren  hahaha  Det är bra bevis på att man tränat, nästa vecka är det BodyPump på måndag, MRL (mage rumpa lår) på onsdag samt cykla till jobbet på torsdag å fredag, låter fin fint.. Heja mig! Har minskat i vikt med 4kg sedan jag slutade med godis el. så gott som, äter nötter å mörk choklad istället, man kan väll säga, ändrade kosten å ökade träningen.. Tänkte att jag skulle fixa att gå ner 10-15 kg till sommaren, 10kg är målet, dom första kg brukar gå lätt det är efter det som det börjar ta emot.. Vi får se vad som händer men jag tåller tummarna på mig själv, har bestämmt mig å min kompis motiverar mig.. Hon var snygg innan men nu har hon tappat några kg å börjat verkligen TRÄNA å blivit rå snygg, jag kan nog aldrig komma ikapp henne men jag kan komma en bra bit påväg..
Vi har fortfarande inte hört något om lägenheten men jag ska ringa imån å kolla läget..Imån vid 8tiden så kommer ett par å ska kolla på min lägenhet, hoppas dom kan flytta in december så jag slippr dubbelhyra, det hade varit grymt bra..  Åter till min å Jimmys mysiga kväll, efter min långa promend så låg vi bara å mös å pratade å gluttade på tv, så himla skönt, det är inte så ofta man får så goa timmar ihop, oftas är det någon som ringer el något man ska göra så det var behövligt.. Det blir nog en lugn fredag med mys middag å tända ljus tänkte jag, något förslag på middag?



På lördag ska jag på hagabadet, fick presentkort där från Jimmy när jag fyllde år, ska bli helt fantastiskt skönt.. Har aldrig varit på spa innan, ska få en auroma massage, blir nog bra..

Nu ska jag gå runda
Kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0