hej hopp

Jag är hur trött som helst så det blir en tidig långpromenad ikväll.. Vetrinären sa att Ozzy är tjock vilket jag inte kan hålla med om men men dom får väl tycka det, däremot kan jag hålla med om att han inte borde gå upp mera.. Vi får dieta ihop hahaha Han fick även tabletter för ett tag framöver, för tassarna så det blir nog fina fisken tror jag.. Saga var oxå med och fick sin sista vccenationsspruta..

   

Har även lite fina bilder från min och Ozzyz promenix tidigare idag:

       

Det är ganska kul nu för Ozzy och Saga har verkligen börjat komma bra överens och både busar och myser ihop, dom e så söta! 

Natti Natti



 


Lätta på hjärtat
Postat av: Nina.

svar: haha, jaha du menade så! ;D



sov sött!!

kramar/nina

2008-10-08 @ 23:36:30
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0