gött e d

Nu sitter jag här å drömmer mig bort innan jag ska till jobbet.. Värme å sol hade inte varit fel, nu är det mörkt när jag kommer hem från jobbet, mörkt när jag åker dit och ljust när jag sover haha tur att man inte jobbar så ofta..

     

Man längtar verkligen tillbaka ibland men den som väntar på något gott väntar alltid för länge.. Det känns så i alla fall, för det som väntar, längtar å drömmer..



Glöm inte Heja på Sverige ikväll, matchen visas på tv 8 nu vid 20tiden.. Heja Heja!

Lätta på hjärtat
Postat av: GM

Okej tack detsamma =)



Tack så jätte mycket ja men visst var jackan snugg =)



Ha det så bra.

2008-10-12 @ 00:00:39
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0