Nu e d snart dax att sova



   

Nu e tapetseringen änligen klar! Jimmy har jobbat på så bra å jag me för den delen haha Känns så fantastiskt gött att ha det klart, nu kan vi börja flytta in mina möbler.. Kommer att bli kanon fint..

Sedan så har vi varit å firat min kompis Jenny, jätte trevligt.. Så god mat fantastiskt trevlig människor å helt underbar tårtor!

   

Ann-Sopie var trotts allt på besök så vi satt uppe å pratade å spelade lite TP, ur kul.. Spel är alldeles för underskattat, jag å jimmy älskar att spela spel..



       

jag är hundledig i helgen med tack vara min underbara bror å hans flickvänn så imån ska jag å Jimmy bara ta det lugnt å ta hand om varann innan jag ska jobba natten, sov gott!

KramKram

Lätta på hjärtat
Postat av: Nina

ååh vad mysigt det ser ut!! :)



kram sötis!

2008-11-01 @ 14:00:51
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Lina

va snyggt det blev! haha ja måste säga att jag tror eddie inte märkt att ozzy vart här:P han ligger mest och sover hehe.



Jag älskar också spel, det är hur kul som helst. Har ett spel som heter "Kampen mellan kvinnan och mannen" och det är superskoj, men problemet är att man måste vara lika många tjejer som killar och det är sällan vi är det.



Ozzy, lajka och jag var ute på 7km-rundan idag så han har lekt av sig och båda svartisarna ligger och sover nu. Hoppas det går bra på jobbet ikväll!

2008-11-01 @ 16:20:46
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0