Morgonbestyr



Nu sitter vi här och tar det lugnt, jag tvättar, Bella å Leo har lekt idag med.. Men idag fick Bella ha på sig löpnings-skyddet, för leo är redan pappa till två kullar å den tredja ska inte bli med Bella haha
Lägenheten börjar bli tom, ska diska å packa den sista lådan sedan är det bara att vänta på att Jimmy kommer, vi ska köra hem lådor till honom idag å packa upp så jag slipper köpa flera, är så onödiga pengar..

Är verkligen helt förälskad i Astrix å Obelix, den otecknade varianten.. Så underbar humor, haha kan inte sluta skratta, jag rekomderar den verkligen..

     

Hejsan svejsan!
Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Hon ser ut att trivas så bra hos Er =)



Jasså är han pappa? Tur att tikskyddet va på annars kanske de ploppar ut massa så bellisar om några veckor ;)

2008-11-05 @ 10:57:41
Postat av: Sofie

jupp, han är avelshund, så det va perfekt med det skyddet.. Nä, det är väll inge bra just nu :D Jo, alla djuren här trivs jätt bra med varann, det är jätte kul :D Kanon med daghund hahah

2008-11-05 @ 11:14:58
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: RogeR

Jag tror jag har flyttkaronger i källaren, kan kolla om du vill låna dom.

2008-11-05 @ 17:12:10
URL: http://nykom.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0