Långa promenader i bitande kyla



Idag kom jag nästan inte upp ur sängen, stackars Kenny som kommer och lämnar Bella på morgonen.. Han blev säkert sen till jobbet, när jag väl  kom upp så kom jag på att jag måste ta på mig extra kläder om jag inte skulle frysa ihäl på promenaden.. Vi gick långarundan idag å nu ska jag lägga mig å kolla på en Harry Potter film å sedan sova lite så man orkar med natten som kommer.. Vad händer hos er idag?

Kram Kram

Lätta på hjärtat
Postat av: R

hur mår du idag gumman ? :)

2008-11-25 @ 10:06:03
URL: http://rebecanerman.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åh va mysigt. En film i detta vädret hade inte suttit fel, suttit under täcket och druckit te i värmen =)



Usch, annars är de bara jobb jobb jobb. -Segt-



2008-11-25 @ 10:09:12

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0