Ingen lust

Nu sitter jag här på jobbet å har ingen lust med något alls vill bara hem å krypa ner under täcket å stanna där  några dagar eller i alla fall en dag.. Men vad gör man inte för pengar så man kan klara sig, har ändå ett väldigt bra och fördelaktigt jobb så jag ska inte klaga men ändå.. Min stackars Älskling so slitit hela veckan ska upp imån å hjälpa några kompisar å flytta, dom ska sätta igång vid 8tiden.. Stackarn får inte sova ut imorgon heller, på söndag börjar vi inte flytta fören vid 14tiden men samtidigt kan han inte sova för länge då heller för att han måste somna på vällen för att orka upp på måndag.. Man kan väll säga att det är mycket med det jordiska..

Nä, nu få jag la lyfta på mitt f-ta .......  å böra jobba lite  ;-)  
Ta hand om erå ha det bäst!



Kram kram 

Lätta på hjärtat
Postat av: RogeR

han får sluta gnälla så mycke

2008-11-09 @ 03:57:46
URL: http://www.nykom.eu

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0