En heldag hos familjen Gustavsson

Eller kommande familjen Gustavsson rättare sagt.. Den 14 Februari är det Bröllop, hon är gravid, dom har hud, katt å råttor, bor i hus och kör Volvo, blir det mer Svensson? haha  jag vill me!! Eller jag vill fast på mitt sätt, det jobbigaste just nu är att jag känner 7st personer som är gravida å tyvärr är det inte en av dom.. Min graviditets klocka tickar men man får nog vänta till Jimmy känner samma, haha 

Här har vi dagen i goa bilder:

       

Sedan gick vi en långpromenad till vattnet, så fint, Lehja fick stanna hemma efter som hon inte får gå så långt än men Ozzy å Bella var gladaå numera trötta.. Ozzy fick bada, Bella sprang mest brvid men hon hade kanon kul hon med:

   



Nu är vi alla helt slut, Bella ärdock ett energi knippe så hon skulle nog inte ha några problem att köra några varv till men nu tar vi det lugnt  så kommer det bli hela kvällen, har lite ont i ryggen så det kommer inte hända mycke ikväll å inatt måste jag vara uppe efter som jag obbar imån natt så det blir tufft men men inte dumt när lönen kommer..

Kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0