Dags att nana efter en mycket bra dag



Idag har jag fått gjort mycket.. Lina, brorsans tjej var över å hjlpte mig få ordning i vardagsrumet så att det ser ut som ett vardagsum å inte en förvaringslokal.. Imån ska det städas, sättas upp gardiner å tavlor.. Det blir kul, ska även sova för jag ska jobba natten, tänkte sita uppe en stund nu sova några timmar, ta emot Bella gå en runda i spåret lägga mig igen några timmar ut med hundarna å sedan sätta igång å städa, det blir fin fint!

Min kompis åkte till Egypten idag, vi får hoppas att hon får det kanon, med mycket värme å bad.. Idag träffade vi även Jessicha, en tjej som ska skaa en goldenvalp villken jag ska vara dagmatte till nästa år, det blir kul.. Här e lite bilder från mötet med en av hennes hundar lilla Kitty

   

Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Daniel

Pirrar i mina vill ha hund ådror! Nice!

2008-11-12 @ 02:13:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sabina

Va roligt de har =D



Gillar den bilden när Bellis ligger i fotföljen =)

2008-11-12 @ 09:34:35

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0