Svårt att sova med feber

Den slog ner som en blixt från klar himel, min feber.. Känner hur jag bara blir sämre å sämre, kroppen blir orkeslös.. Orkar inte ens sova, jag blir alltid orolig i kroppen när jag är påväg att bli sjuk.. Är inget bra på att vara sjuk,  har svårt att ligga still å sedan har jag hund så jag måste ut men imån får hundarna nöja sig med vad som behövs å inget extra.. Jag som hade sett fram emot att mormor skulle komma på torsdag, men det vågar jag inte så nu får jag ringa henne imån, så synd.. Typiskt, bara det inte är influensan så går det ändå ok.. Hittade en låt som ändå lyser upp i mörkret å i dessa tunga tider



Natti Natti

Lätta på hjärtat
Postat av: Sabina

Usch. De går ju mycket förkylningar och influensa nu. De e så typiskt att de nästan alltid prickar rätt när man är ledig. Säkert bara för att man slappnar av då och så kommer allt på en gång.



Krya på dig =) Kram

2008-12-10 @ 09:15:37

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0