Man åker till ullared å så e hela Idol gänget där

 

Idag har jag å Jimmy varit på Ullared.. Vi hittade det vi skulle och lite till som vanligt hah men ändå så var det sansat.. har inte handlat för så lite som idag men det känns skönt, det är så jobbigt annars när man kollar i plonboken.. Vi såg i alla fall Kevin, Alice och Robin på plats.. Vad små dom var i verkliheten haha men väldigt söta, jag hade tyvärr ingen kamera med mig så jag kunde inte ta några bilder men men.. Dom uppträde och signerade skivor och så.. Nu ska vi ta det lugnt och äta lite räkor och kräftstjärtar till någon bra film..

Tetris har förresten tagit oss med storm, vi måste verkligen bara fortsätta spela det är beroende framkallande.. Jimmy är grymt mycket bättre än mig men jag har givit mig fasen på att komma ikapp haha

Ha det bäst!
Kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0