Jul lunch

Idag så ska jag på Jul lunch på jobbet, det ska bli gott.. Man får passa på när det bjuds för det är inte så ofta.. Hundaran och jag har varit ute nu en bra runda så nu e vi helt slut.. Ska nog krypa ner i badkaret om en stund och tina upp mig haha  Ikväll ska vi till mamma å pappa och kolla på bilder från resan.. Vad ska ni göra?

Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

jo klart örebro är en helt okej stad och kan tänka mig flytta upp dit igen. Men det känns lite konstigt för jag har ju verkligen sett det som ett avslutat kapitel och det skulle kännas som man istället för att gå framåt i livet går man i gamla fotspår. Men å andra sidan känner vi ju ganska många där så vi börjar inte om från noll som vi hade gjort i en annan stad. Det är inget speciellt jobb jag fått än, det är lite speciellt. Jag känner en person där som dels har 3 egna företag och dels känner ALLA. Så hon kan anställa mig om jag hittar lägenhet och eddie hittar jobb. Då kan jag välja och vraka lite men det som ligger mest troligt är att jag blir ansvarig för mässhallen i örebro. Ska annonsera, ta emot beställningar och sen vara värd på mässorna å en massa sånt. Men det är verkligen lättare att få jobb där än här men personligen skulle jag nog välja att stanna här.

2008-12-15 @ 11:01:06
URL: http://linashorna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0