Han ringde

Han ringde arg som ett bi, över att jag hängt ut hans ny tjej här på bloggen.. Vilket jag inte gjort jag tycker hans nya verkar trevlig och dom verkar ha det bra ihop så d e bara att säga Grattis men jag får bara mer och mer agg mot honom.. Vi ska inte höras mer i alla fall och det känns skönt, vill han höras så får han vara intresserad av vad som händer nu.. Den tiden då vi var ihop var för länge sedan förbi, han ville bara se mig för att säga vilken hemsk person jag var å lätta sitt hjärta.. Nu har han fått sagt det så nu hoppa jag han är nöjd.. Man kommer alltid på dom sämre sakerna när man gjort slut så är det alltid, annars skulle man inte gjort slut.. Det är normalt men det brukar gå lite fortare än över ett år och man brukar kanske vädra sig med sina kompisar, jag fick för mycket information tycker jag, det man inte vet man man inte ont av.. Nog pratat om det, nu har han fått sagt det han vile å jag hoppas han mår bättre.. Hur ska jag någon sin kunna se honom el. hans föräldrar igen utan att vara elak? Kommer tyvärr aldrig ske.. Men som två kloka personer jag känner sa: Vissa måste klanke ner på andras problem för att kunna lösa sina egna..

Över till det roligsom hänt idag, vi var och hälsade på Elin och hennes dotter och promenerade med hundarna.. Dottern promenerade med Bella, dom var så söta..

                 



Vi tog även en sväng förbi Lina å Lajka på fika

 

Nu ska vi äta egen gjord pizza å kolla på Idol

Kram kram

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

åh satan vilken sötnos

2008-12-12 @ 17:23:28
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Lina

vänta vänta, ine färdig än:P

2008-12-12 @ 19:46:02
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Sabina

HAhaha :D Va söta dom är =D

2008-12-13 @ 15:18:49

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0