Allt på en gång, javisst!

Jag skulle jobbat orsdag-lördag natt,det skulle vara mina tre sista nätter innan min semester på en månad men så ringde mitt extra jobb och frågade om jag inte kunde ta ett kvällspass så som nu på onsdag för dom skulle på julbord.. Jovisst kan jag det sa jag för det var så länge sedan dom ringde å man vill inte vara negativ, jag är trotts allt ledig en månade efter det.. Idag tisdag klockan 11 tror ni inte mitt natt jobb ringer å frågar om jag vill jobba extra för det två sjuka inatt å jag har som sagt snart semester å pengarna behövs alltid så det var bara att hoppa isäng en timma men just nu känns det som jag skulle behövt några till haha men det ska nog gå.. Från att enligt schema jobba tre nätter vilket är slitigt bara det så blir det fem dagar.. Vila får man göra senare, mailade mamma å pappa i thailand å dom är så snälla så jag får låna pappas bil denna veckan så det går lite smidigare.. Jag får sova en timma extra och det kommer behövas och Ozzy å Bella får en el. två svängar i spåret..



Ska hem till farmor och farfar på lördag på fika med min bror och mina kusiner det blir trevligt, Ozzy får dock stanna hemma för farfar har lagt ny heltäckningsmatta.. får sova fyra timar  åka dit och äta, hem å sova några timmar till sedan jobba, sen semester!! Inte för att jag ska göra något specielt men det ska bli så skönt att bara ta det lugnt hälsa på vänner, Bella kommer varje dag så det är ingen risk att jag sover bort den heller och det är bra..

Nu får jag jobba lite, ha det bäst!
Kram kram

Lätta på hjärtat

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0