Åh han skrev

Ok. jag ska inte bli långrandig.

Varför jag träffade dig igår var precis av den anledningen som jag berättade igår. Jag visste att du skulle bli förbannad, men det var ända sättet för mig att vara riktigt ärlig. Alla dessa tankar jag haft i huvudet och som jag sa till dig är sant. Måste vara otroligt svårt att få höra det, men det är ett faktum.
Jag hade aldrig levt ihop med dig om jag inte tyckt om dig. Det är alltid trevligt att ha någon som bryr sig, men det är en mycket stor skillnad på att tycka om någon och att älska någon. Ibland så ser man inte det när allt flyter på.
Det är klart man är två i ett förhållande. Alla har sina brister, å min största är att jag är för snäll å inte tänker på konsekvenserna.

Det där med att jag blev en annan person när vi träffades såg jag inte då heller, utan precis som jag sa så har min omgivning sakta sett en förändring som nu har blivit ett stort problem. Vissa saker duckar man för fram tills det inte går att dölja dom längre.

Det som stör mig mest är att du inte sa allt detta på plats igår. Det var liksom det som var själva poängen. Att träffas öga mot öga och framföra alla funderingarna. Du verkade inte bry dig direkt mycket av det jag sa igår.

Jag har varit brutalt ärlig mot dig. Det här avslutet var mycket viktigt, i alla fall för min del.

Lätta på hjärtat
Postat av: Lina

ÅÅÅÅÅÅÅÅH

2008-12-12 @ 23:08:39
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Elin

haha eller hur? :D

2008-12-13 @ 14:41:59
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Ditt vackra namn:
X & slipp skriva igen

Din mail-adress: (publiceras ej)

Har du oxå en hemsida:

Lätta på hjärtat & skriv:

Trackback
RSS 2.0